13 Mart 2018, Salı

MÜLAKAT KOMİSYONUNUN GÖREVLERİ


MÜLAKAT KOMİSYONUNUN GÖREVLERİ
Mülakat komisyonu aşağıdaki görevleri yürütür:
a)    Mülakata ilişkin iş ve işlemlerin yürütülmesini sağlamak,
b)    Mülakat sonucu, değerlendirme formları ve belgelerini, mülakat sürecinden sorumlu İl Müdürlüğüne teslim edilmesini sağlamak,
ç)    Mülakat sonucunda başarılı olanların listesi ile başarısız olanların listesini hazırlamak.
MÜLAKAT KONULARI VE DEĞERLENDİRME AĞIRLIKLARI
Mülakat aşağıda belirtilen esaslar çerçevesinde gerçekleştirilir;
 

  1. Mülakatta personelin 100 (yüz) puan üzerinden değerlendirmesi yapılır.
  2. Mülakatta personelin 5 temel alanda yeterlilikleri ölçülür