Gaziler Günü Anma Programı - fotoğraf 1
Gaziler Günü Anma Programı - fotoğraf 2
Gaziler Günü Anma Programı - fotoğraf 3
Gaziler Günü Anma Programı - fotoğraf 4
Gaziler Günü Anma Programı - fotoğraf 5
Gaziler Günü Anma Programı - fotoğraf 6
Gaziler Günü Anma Programı - fotoğraf 7
Gaziler Günü Anma Programı - fotoğraf 8
Gaziler Günü Anma Programı - fotoğraf 9
Gaziler Günü Anma Programı - fotoğraf 10
Gaziler Günü Anma Programı - fotoğraf 11
Gaziler Günü Anma Programı - fotoğraf 12
Gaziler Günü Anma Programı - fotoğraf 13
19 Eylül 2025, Cuma Eskişehir

Gaziler Günü Anma Programı


"19 Eylül Gaziler Günü" dolayısıyla Valilik Meydanında düzenlenen törene katılan Valimiz Sayın Hüseyin Aksoy, Atatürk Anıtına çelenk sundu.

Valilik, Muharip Hava Kuvveti ve Garnizon Komutanlığı, Büyükşehir Belediye Başkanlığı ve Türkiye Muharip Gaziler Derneği Eskişehir Şube Başkanlığının Valilik önündeki Atatürk Anıtına sırasıyla çelenklerin sunumu ile başlayan program, saygı duruşunda bulunulması ve İstiklal Marşımızın okunmasıyla devam etti.

Günün anlamını belirten konuşmayı yapan Türkiye Muharip Gaziler Derneği Şube Başkanı Ekrem Dumlu’nun ardından bir Gazimizin ve öğrencimizin okuduğu şiir sonrası program sona erdi.

İl Müdürümüz Orhan Bayrak, İl Müdür Yardımcılarımız, Kuruluş İdareci ve personellerimiz, Şehit Yakınları ve Gaziler Birimi personellerimiz törene katılım sağladılar.