İl Müdürlüğümüzde Değerlendirme Toplantısı Gerçekleştirildi - fotoğraf 1
İl Müdürlüğümüzde Değerlendirme Toplantısı Gerçekleştirildi - fotoğraf 2
İl Müdürlüğümüzde Değerlendirme Toplantısı Gerçekleştirildi - fotoğraf 3
İl Müdürlüğümüzde Değerlendirme Toplantısı Gerçekleştirildi - fotoğraf 4
13 Nisan 2026, Pazartesi Tekirdağ,Türkiye

İl Müdürlüğümüzde Değerlendirme Toplantısı Gerçekleştirildi


İl Müdürümüz başkanlığında; İl Müdür Yardımcılarımız ve Kuruluş Müdürlerimizin katılımıyla değerlendirme toplantısı gerçekleştirildi.

Toplantıda, yürütülen mevcut çalışmalar değerlendirilmiş, kurumlar arası iş birliğinin güçlendirilmesine yönelik istişarelerde bulunulmuştur.