İzleme, Değerlendirme Daire Başkanlığı


İzleme, Değerlendirme Daire Başkanlığının görevleri şunlardır:

a) Genel Müdürlük stratejik planına yönelik iş ve işlemleri yürütmek,

b) 10/12/2003 tarihli ve 5018 sayılı Kamu Mali Yönetimi ve Kontrol Kanunu ile öngörülen iç kontrol standartlarına ilişkin hususlarda, Genel Müdürlük birimleri çalışmalarını koordine etmek,

c) Genel Müdürlük tarafından yürütülen, kalite yönetim sistemi ile ilgili çalışmaları koordine etmek, izlemek ve değerlendirmek,

ç) Genel Müdürlüğün görev alanı ile ilgili iç denetim rapor sonuçlarını izlemek, ilgili birimlere iletmek, birimler arasında koordinasyonu sağlamak,

d) Genel Müdürlük faaliyet raporlarını, Daire Başkanlıkları ve diğer birimlerden alınan bilgilerle hazırlamak, Bakanlık idare faaliyet raporunun hazırlanmasına katkıda bulunmak,

e) Genel Müdürlük bütçe performans programını hazırlamak, raporlamak ve Bakanlığın ilgili birimleriyle koordineli çalışmak,

f) Genel Müdürlüğe yönlendirilen soru önergelerinin cevaplanması ile ilgili işlemleri yapmak, gerektiğinde diğer dairelerden bilgi alarak sonuçlandırmak,

g) Genel Müdürlük birimlerinin merkez ve taşraya yönelik hizmetlerinin izlenmesine ve değerlendirilmesine yönelik çalışmalar yürütmek,

ğ) Eylem planları ve yıllık programlara ilişkin dönemsel raporları ilgili birimlerle iş birliğinde hazırlamak,

h) Halkla ilişkilere ilişkin işlemleri (CİMER başvuruları, Dilekçeler) koordine etmek,

ı) İl değerlendirmelerine yönelik çalışmaları koordine etmek ve bunların takibini gerçekleştirmek.