Çocuk Evleri Sitesi Müdürlüğü - fotoğraf 1
Çocuk Evleri Sitesi Müdürlüğü - fotoğraf 2
Çocuk Evleri Sitesi Müdürlüğü - fotoğraf 3
Çocuk Evleri Sitesi Müdürlüğü - fotoğraf 4
18 Nisan 2026, Cumartesi AKSARAY

Çocuk Evleri Sitesi Müdürlüğü


İl Müdürümüz Sayın Sezgi ARPACI ELALDI , Kuruluşumuzda yerinde inceleme ve denetim gerçekleştirmiştir.

Kuruluşumuzun fiziki durumu, temizlik ve hijyen uygulamaları ile hizmet süreçlerinin işleyişi yerinde incelenmiş; çocuklarımızın sağlıklı, güvenli ve nitelikli ortamlarda yaşamlarını sürdürebilmeleri amacıyla gerekli değerlendirmeler yapılmıştır.

Hizmet kalitesinin artırılması ve yaşam alanlarının iyileştirilmesine yönelik çalışmaların titizlikle sürdürüleceği ifade edilmiştir.