İl Müdürümüz Alper Alp, ŞÖNİM Personeliyle Bir Araya Geldi - fotoğraf 1
İl Müdürümüz Alper Alp, ŞÖNİM Personeliyle Bir Araya Geldi - fotoğraf 2
26 Haziran 2026, Cuma YOZGAT

İl Müdürümüz Alper Alp, ŞÖNİM Personeliyle Bir Araya Geldi


İl Müdürümüz Alper Alp, Şiddet Önleme ve İzleme Merkezi (ŞÖNİM) Müdürlüğümüzde gerçekleştirilen koordinasyon toplantısına katıldı. Toplantıda, kadına yönelik şiddetle mücadele kapsamında yürütülen çalışmalar, hizmet süreçleri ve kurumlar arası iş birliği konuları değerlendirildi.

Toplantının ardından İl Müdürümüz Alper Alp, görevlerini büyük bir özveri ve hassasiyetle yerine getiren ŞÖNİM personeline, sosyal hizmet alanına sundukları katkılar ve başarılı çalışmalarından dolayı teşekkür belgelerini takdim etti.