"Zorbalığı değerlerimle Yeniyorum"  - fotoğraf 1
"Zorbalığı değerlerimle Yeniyorum"  - fotoğraf 2
"Zorbalığı değerlerimle Yeniyorum"  - fotoğraf 3
06 Temmuz 2022, Çarşamba nigde/türkiye

"Zorbalığı değerlerimle Yeniyorum"


İl Milli Eğitim Müdürlüğümüzün "Zorbalığı değerlerimle yeniyorum" Projesi kapsamında düzenlemiş olduğu pikniğe İl Müdürümüz ve çocuklarımız katılım sağladı.