İl Müdürlüğümüz ve Bağlı Kuruluşlarımızda görev yapan Şöförlerimizin katılımıyla istişare ve değerlendirme toplantısı gerçekleştirildi.
Toplantıda, hizmet süreçlerinde karşılaşılan hususlar değerlendirilirken personelimizin görüş, öneri ve talepleri dinlenerek karşılıklı fikir alışverişinde bulunuldu. Kurum hizmetlerinin etkin ve verimli bir şekilde yürütülmesine katkı sağlayan şöförlerimizle iş birliği, koordinasyon ve kurumsal iletişimin güçlendirilmesine yönelik değerlendirmelerde bulunuldu.
İl Müdürümüz Sayın Nurettin Kesler, vatandaşlarımıza sunulan hizmetlerin sahaya ulaştırılmasında önemli bir görev üstlenen Şöförlerimize özverili çalışmalarından dolayı teşekkür ederek, kurum içi iletişim ve iş birliğinin güçlendirilmesinin hizmet kalitesine önemli katkı sağlayacağını ifade etti.
Toplantı, karşılıklı görüş alışverişi ve değerlendirmelerin ardından sona erdi.