Hizmet İçi Eğitimlerde Bağımlılıkla Mücadele Konusu Ele Alındı - fotoğraf 1
Hizmet İçi Eğitimlerde Bağımlılıkla Mücadele Konusu Ele Alındı - fotoğraf 2
Hizmet İçi Eğitimlerde Bağımlılıkla Mücadele Konusu Ele Alındı - fotoğraf 3
Hizmet İçi Eğitimlerde Bağımlılıkla Mücadele Konusu Ele Alındı - fotoğraf 4
23 Haziran 2026, Salı Muş-Türkiye

Hizmet İçi Eğitimlerde Bağımlılıkla Mücadele Konusu Ele Alındı


İl Müdürlüğümüz tarafından düzenlenen hizmet içi eğitimler kapsamında, Uzm. Dr. Ali Emre Köse tarafından personele yönelik “Bağımlı Bireylere Müdahale Yöntemleri ve Yaklaşımlar” konulu eğitim gerçekleştirildi.

Eğitimde; bağımlılık türleri, bağımlı bireylerle iletişim süreçleri, müdahale yöntemleri ve mesleki yaklaşımlar hakkında bilgilendirmelerde bulunuldu. Katılımcılar, bağımlılıkla mücadelede kullanılabilecek yöntemler ve iyi uygulama örnekleri konusunda bilgi edinme fırsatı buldu.

Program sonunda, eğitime sunduğu katkılar dolayısıyla Uzm. Dr. Ali Emre Köse’ye teşekkür belgesi, İl Müdürümüz Sayın Ahmet Kırtay tarafından takdim edildi.