İl Müdürümüz Yakup KÜTÜK, Türkiye Gençlik Vakfı (TÜGVA) tarafından düzenlenen Yaz Okulu Lansmanı programına katıldı.
İl Müdürümüz Yakup KÜTÜK, Türkiye Gençlik Vakfı (TÜGVA) tarafından düzenlenen Yaz Okulu Lansmanı programına katıldı. Gençlerin yaz dönemini verimli, bilinçli ve sosyal yönden gelişimlerini destekleyecek faaliyetlerle değerlendirmelerini amaçlayan programın tanıtımının yapıldığı lansmanda, eğitim, kültür, sanat ve sportif etkinlikler hakkında katılımcılara bilgi verildi. Programa, TÜGVA Genel Başkanı İbrahim BEŞİNCİ de katılarak yaz okulu faaliyetleri ve gençliğe yönelik çalışmalar hakkında değerlendirmelerde bulundu. İl Müdürümüz Yakup KÜTÜK, gençlerin milli ve manevi değerlerle yetişmesine katkı sağlayan bu tür programların önemine dikkat çekerek, emeği geçenlere teşekkür etti. Lansman programı, katılımcılarla gerçekleştirilen görüşmeler ve hatıra fotoğrafı çekimiyle sona erdi.