II. Ulusal Otizm Eylem Planı (2023-2030) İl İzleme Komisyonu İzleme ve Değerlendirme Toplantısı, Vali Yardımcımız Sayın Harun Kazez başkanlığında; İl Müdürümüz Sayın Ülkü Uslu ve paydaş kurum temsilcilerinin katılımıyla gerçekleştirildi.
Toplantıda, II. Ulusal Otizm Eylem Planı kapsamında yürütülen çalışmalar değerlendirilirken, planın amaç ve hedeflerine ilişkin sunum yapıldı. Ayrıca, Otizm Spektrum Bozukluğu tanısı alan bireylerin ailelerine yönelik destek mekanizmalarının güçlendirilmesini amaçlayan “Otizm Spektrum Bozukluğu Tanısı Alan Bireylerin Ailelerine Yönelik Bireysel Sosyal Hizmet Danışmanlığı Projesi” katılımcılara tanıtıldı.
Toplantıda, otizmli bireylerin ve ailelerinin yaşam kalitesinin artırılmasına yönelik kurumlar arası iş birliğinin önemi vurgulanırken, eylem planı doğrultusunda il düzeyinde yürütülecek çalışmalar hakkında görüş alışverişinde bulunuldu.