Valimiz Huzurevi Sakinlerimizle Bir Araya Geldi - fotoğraf 1
Valimiz Huzurevi Sakinlerimizle Bir Araya Geldi - fotoğraf 2
Valimiz Huzurevi Sakinlerimizle Bir Araya Geldi - fotoğraf 3
Valimiz Huzurevi Sakinlerimizle Bir Araya Geldi - fotoğraf 4
Valimiz Huzurevi Sakinlerimizle Bir Araya Geldi - fotoğraf 5
Valimiz Huzurevi Sakinlerimizle Bir Araya Geldi - fotoğraf 6
Valimiz Huzurevi Sakinlerimizle Bir Araya Geldi - fotoğraf 7
Valimiz Huzurevi Sakinlerimizle Bir Araya Geldi - fotoğraf 8
Valimiz Huzurevi Sakinlerimizle Bir Araya Geldi - fotoğraf 9
Valimiz Huzurevi Sakinlerimizle Bir Araya Geldi - fotoğraf 10
Valimiz Huzurevi Sakinlerimizle Bir Araya Geldi - fotoğraf 11
Valimiz Huzurevi Sakinlerimizle Bir Araya Geldi - fotoğraf 12
Valimiz Huzurevi Sakinlerimizle Bir Araya Geldi - fotoğraf 13
Valimiz Huzurevi Sakinlerimizle Bir Araya Geldi - fotoğraf 14
Valimiz Huzurevi Sakinlerimizle Bir Araya Geldi - fotoğraf 15
Valimiz Huzurevi Sakinlerimizle Bir Araya Geldi - fotoğraf 16
Valimiz Huzurevi Sakinlerimizle Bir Araya Geldi - fotoğraf 17
Valimiz Huzurevi Sakinlerimizle Bir Araya Geldi - fotoğraf 18
Valimiz Huzurevi Sakinlerimizle Bir Araya Geldi - fotoğraf 19
Valimiz Huzurevi Sakinlerimizle Bir Araya Geldi - fotoğraf 20
Valimiz Huzurevi Sakinlerimizle Bir Araya Geldi - fotoğraf 21
Valimiz Huzurevi Sakinlerimizle Bir Araya Geldi - fotoğraf 22
Valimiz Huzurevi Sakinlerimizle Bir Araya Geldi - fotoğraf 23
27 Haziran 2021, Pazar Kastamonu

Valimiz Huzurevi Sakinlerimizle Bir Araya Geldi


Valimiz Huzurevi Sakinlerimizle Bir Araya Geldi

Valimiz Sayın Avni Çakır ve eşi Bahar Çakır Hanımefendi, Huzurevi Yaşlı Bakım ve Rehabilitasyon Merkezi'ndeki sakinlerimizle piknik programında bir araya geldi.


İl Müdürümüz Abdullah Savaş, kuruluşumuzdan hizmet alan büyüklerimizin hoş bir zaman geçirdiğini, Valimizin piknik programına katılımından, yaşlılarımız ile yakından ilgilenmesinden , iyi ve güzel tüm çalışmalarımızda her zaman yanımızda olmasından duyduğu memnuniyeti ifade ederek Sayın Valimize şükranlarımızı arz etti.