Kuruluş Müdürlerimizle Koordinasyon ve Değerlendirme Toplantısını Gerçekleştirdik - fotoğraf 1
Kuruluş Müdürlerimizle Koordinasyon ve Değerlendirme Toplantısını Gerçekleştirdik - fotoğraf 2
Kuruluş Müdürlerimizle Koordinasyon ve Değerlendirme Toplantısını Gerçekleştirdik - fotoğraf 3
Kuruluş Müdürlerimizle Koordinasyon ve Değerlendirme Toplantısını Gerçekleştirdik - fotoğraf 4
Kuruluş Müdürlerimizle Koordinasyon ve Değerlendirme Toplantısını Gerçekleştirdik - fotoğraf 5
Kuruluş Müdürlerimizle Koordinasyon ve Değerlendirme Toplantısını Gerçekleştirdik - fotoğraf 6
Kuruluş Müdürlerimizle Koordinasyon ve Değerlendirme Toplantısını Gerçekleştirdik - fotoğraf 7
Kuruluş Müdürlerimizle Koordinasyon ve Değerlendirme Toplantısını Gerçekleştirdik - fotoğraf 8
Kuruluş Müdürlerimizle Koordinasyon ve Değerlendirme Toplantısını Gerçekleştirdik - fotoğraf 9
Kuruluş Müdürlerimizle Koordinasyon ve Değerlendirme Toplantısını Gerçekleştirdik - fotoğraf 10
Kuruluş Müdürlerimizle Koordinasyon ve Değerlendirme Toplantısını Gerçekleştirdik - fotoğraf 11
Kuruluş Müdürlerimizle Koordinasyon ve Değerlendirme Toplantısını Gerçekleştirdik - fotoğraf 12
Kuruluş Müdürlerimizle Koordinasyon ve Değerlendirme Toplantısını Gerçekleştirdik - fotoğraf 13
Kuruluş Müdürlerimizle Koordinasyon ve Değerlendirme Toplantısını Gerçekleştirdik - fotoğraf 14
Kuruluş Müdürlerimizle Koordinasyon ve Değerlendirme Toplantısını Gerçekleştirdik - fotoğraf 15
Kuruluş Müdürlerimizle Koordinasyon ve Değerlendirme Toplantısını Gerçekleştirdik - fotoğraf 16
Kuruluş Müdürlerimizle Koordinasyon ve Değerlendirme Toplantısını Gerçekleştirdik - fotoğraf 17
Kuruluş Müdürlerimizle Koordinasyon ve Değerlendirme Toplantısını Gerçekleştirdik - fotoğraf 18
Kuruluş Müdürlerimizle Koordinasyon ve Değerlendirme Toplantısını Gerçekleştirdik - fotoğraf 19
Kuruluş Müdürlerimizle Koordinasyon ve Değerlendirme Toplantısını Gerçekleştirdik - fotoğraf 20
Kuruluş Müdürlerimizle Koordinasyon ve Değerlendirme Toplantısını Gerçekleştirdik - fotoğraf 21
Kuruluş Müdürlerimizle Koordinasyon ve Değerlendirme Toplantısını Gerçekleştirdik - fotoğraf 22
Kuruluş Müdürlerimizle Koordinasyon ve Değerlendirme Toplantısını Gerçekleştirdik - fotoğraf 23
Kuruluş Müdürlerimizle Koordinasyon ve Değerlendirme Toplantısını Gerçekleştirdik - fotoğraf 24
Kuruluş Müdürlerimizle Koordinasyon ve Değerlendirme Toplantısını Gerçekleştirdik - fotoğraf 25
Kuruluş Müdürlerimizle Koordinasyon ve Değerlendirme Toplantısını Gerçekleştirdik - fotoğraf 26
Kuruluş Müdürlerimizle Koordinasyon ve Değerlendirme Toplantısını Gerçekleştirdik - fotoğraf 27
Kuruluş Müdürlerimizle Koordinasyon ve Değerlendirme Toplantısını Gerçekleştirdik - fotoğraf 28
Kuruluş Müdürlerimizle Koordinasyon ve Değerlendirme Toplantısını Gerçekleştirdik - fotoğraf 29
22 Ekim 2020, Perşembe Kahramanmaraş,Türkiye

Kuruluş Müdürlerimizle Koordinasyon ve Değerlendirme Toplantısını Gerçekleştirdik


İl Müdürlüğümüze bağlı 7 Sosyal Hizmet Merkezi 3 Huzurevi 2 Engelli Kuruluşu, 2 Çocuk Kuruluşu, Kadın Konukevi ve ŞÖNİM olmak üzere 16 Kuruluş Müdürümüzün katılımıyla Koordinasyon ve Değerlendirme toplantısı İl Müdürlüğümüz toplantı salonunda gerçekleştirildi.

İl Müdürümüz Mutlu Kaya yaptığı açılış konuşmasında;

“İlimizin dört bir yanından Koordinasyon ve Değerlendirme Toplantımıza katılmak için gelen değerli mesai arkadaşlarım, hepiniz hoş geldiniz.

Öncelikle içinde bulunduğumuz zorlu süreçte yürüttüğünüz çalışmalar için hepinize yürekten teşekkür ediyorum. Her birinizle sürekli olarak iletişim halindeyiz ancak istişare anlamında toplu halde yapacağımız değerlendirmelerin faydasına da mutlak surette inanıyorum. Maalesef COVID-19 salgını nedeniyle bir araya gelmemiz süreç aldı.

Yeni normalleşme süreci ile birlikte, maske, mesafe ve temizlik kurallarına uyarak kurumlarımızın birbirine yabancılaşmaması, iletişimin daha sağlıklı ve koordineli yürütülebilmesi amacı ile aylık olarak koordinasyon toplantılarımızı yapmayı planlıyoruz.

Bizlerin iletişiminde olabilecek eksiklik şüphesiz hepimizi telafisi zor olan süreçlere götürebilecektir. Bu nedenle karşılıklı güçlü iletişimi önemsiyorum, elimizden geldiğince hem bizden hizmet alanlarla hem de birlikte hizmet yürüttüğümüz paydaşlarımızla her zaman istişareye açık olduğumuzu bu vesileyle bir kez daha hatırlatmak istiyorum. Sizlerden de gerek birbirinizle gerekse de İl Müdürlüğümüz ile sürekli istişare halinde olmanızı, iletişimi koparmamanızı hassaten istiyorum.

Tüm birimlerimizin etkin koordinasyonunu sağlamak adına, toplantımızın hayırlara vesile olmasını dilerim” diyerek sözlerini tamamladı.

Daha sonra İl Müdür Yardımcılarımız ve Kuruluş Müdürlerimiz hazırladıkları sunumları katılımcılara sundu. Yatılı kuruluşlarımızda kalan misafirlerimize yönelik sosyal ve kültürel faaliyetlerin arttırılması yönünde görüş bildirildi. Kasım ayında ASDEP Ziyaretleri, Periyodik inceleme hedeflerinin yerine getirilmesi ve bu konuların bir sonraki toplantı gündeminde yer alması kararlaştırıldı.