İl Müdürümüz Kuruluşlarımızda Kalan Misafirlerimiz ve Çalışanlarımızla Bayramlaştı - fotoğraf 1
İl Müdürümüz Kuruluşlarımızda Kalan Misafirlerimiz ve Çalışanlarımızla Bayramlaştı - fotoğraf 2
İl Müdürümüz Kuruluşlarımızda Kalan Misafirlerimiz ve Çalışanlarımızla Bayramlaştı - fotoğraf 3
İl Müdürümüz Kuruluşlarımızda Kalan Misafirlerimiz ve Çalışanlarımızla Bayramlaştı - fotoğraf 4
İl Müdürümüz Kuruluşlarımızda Kalan Misafirlerimiz ve Çalışanlarımızla Bayramlaştı - fotoğraf 5
İl Müdürümüz Kuruluşlarımızda Kalan Misafirlerimiz ve Çalışanlarımızla Bayramlaştı - fotoğraf 6
İl Müdürümüz Kuruluşlarımızda Kalan Misafirlerimiz ve Çalışanlarımızla Bayramlaştı - fotoğraf 7
İl Müdürümüz Kuruluşlarımızda Kalan Misafirlerimiz ve Çalışanlarımızla Bayramlaştı - fotoğraf 8
İl Müdürümüz Kuruluşlarımızda Kalan Misafirlerimiz ve Çalışanlarımızla Bayramlaştı - fotoğraf 9
İl Müdürümüz Kuruluşlarımızda Kalan Misafirlerimiz ve Çalışanlarımızla Bayramlaştı - fotoğraf 10
İl Müdürümüz Kuruluşlarımızda Kalan Misafirlerimiz ve Çalışanlarımızla Bayramlaştı - fotoğraf 11
İl Müdürümüz Kuruluşlarımızda Kalan Misafirlerimiz ve Çalışanlarımızla Bayramlaştı - fotoğraf 12
İl Müdürümüz Kuruluşlarımızda Kalan Misafirlerimiz ve Çalışanlarımızla Bayramlaştı - fotoğraf 13
İl Müdürümüz Kuruluşlarımızda Kalan Misafirlerimiz ve Çalışanlarımızla Bayramlaştı - fotoğraf 14
İl Müdürümüz Kuruluşlarımızda Kalan Misafirlerimiz ve Çalışanlarımızla Bayramlaştı - fotoğraf 15
İl Müdürümüz Kuruluşlarımızda Kalan Misafirlerimiz ve Çalışanlarımızla Bayramlaştı - fotoğraf 16
İl Müdürümüz Kuruluşlarımızda Kalan Misafirlerimiz ve Çalışanlarımızla Bayramlaştı - fotoğraf 17
İl Müdürümüz Kuruluşlarımızda Kalan Misafirlerimiz ve Çalışanlarımızla Bayramlaştı - fotoğraf 18
İl Müdürümüz Kuruluşlarımızda Kalan Misafirlerimiz ve Çalışanlarımızla Bayramlaştı - fotoğraf 19
İl Müdürümüz Kuruluşlarımızda Kalan Misafirlerimiz ve Çalışanlarımızla Bayramlaştı - fotoğraf 20
İl Müdürümüz Kuruluşlarımızda Kalan Misafirlerimiz ve Çalışanlarımızla Bayramlaştı - fotoğraf 21
İl Müdürümüz Kuruluşlarımızda Kalan Misafirlerimiz ve Çalışanlarımızla Bayramlaştı - fotoğraf 22
İl Müdürümüz Kuruluşlarımızda Kalan Misafirlerimiz ve Çalışanlarımızla Bayramlaştı - fotoğraf 23
İl Müdürümüz Kuruluşlarımızda Kalan Misafirlerimiz ve Çalışanlarımızla Bayramlaştı - fotoğraf 24
İl Müdürümüz Kuruluşlarımızda Kalan Misafirlerimiz ve Çalışanlarımızla Bayramlaştı - fotoğraf 25
İl Müdürümüz Kuruluşlarımızda Kalan Misafirlerimiz ve Çalışanlarımızla Bayramlaştı - fotoğraf 26
İl Müdürümüz Kuruluşlarımızda Kalan Misafirlerimiz ve Çalışanlarımızla Bayramlaştı - fotoğraf 27
İl Müdürümüz Kuruluşlarımızda Kalan Misafirlerimiz ve Çalışanlarımızla Bayramlaştı - fotoğraf 28
İl Müdürümüz Kuruluşlarımızda Kalan Misafirlerimiz ve Çalışanlarımızla Bayramlaştı - fotoğraf 29
İl Müdürümüz Kuruluşlarımızda Kalan Misafirlerimiz ve Çalışanlarımızla Bayramlaştı - fotoğraf 30
İl Müdürümüz Kuruluşlarımızda Kalan Misafirlerimiz ve Çalışanlarımızla Bayramlaştı - fotoğraf 31
İl Müdürümüz Kuruluşlarımızda Kalan Misafirlerimiz ve Çalışanlarımızla Bayramlaştı - fotoğraf 32
24 Mayıs 2020, Pazar Kahramanmaraş,Türkiye

İl Müdürümüz Kuruluşlarımızda Kalan Misafirlerimiz ve Çalışanlarımızla Bayramlaştı


İl Müdürümüz Mutlu Kaya kuruluşlarımızda misafir ettiğimiz yaşlılarımızla görüntülü görüşmeyle bayramlaştı. Yaşlılarımıza Bakanımız Sayın Zehra Zümrüt Selçuk’ un selamlarını ileten İl Müdürümüz yaşlılarımızın bayramlarını kutladı.

İlimizde bulunan 3 huzurevimizde yaşamlarını sürdüren yaşlılarımız Covid 19 tedbirleri kapsamında Ramazan Bayramı'nda sevdikleriyle buluşamadı. Huzurevi sakinlerimiz, çalışanlarımız tarafından akıllı telefon üzerinden sevdikleriyle görüntülü görüştürüldü. Onlarla uzaktan da olsa hasret giderip, bayramlaştılar.

Çocuk Evlerinde korumamız altında bulunan çocuklarımızı ziyaret eden İl Müdürümüz Mutlu Kaya pandemi kurallarına uyarak hem çocuklarımızın hem de kuruluşta kalıp ailesinin yanına bayram geçiremeyen, onların yanına gidemeyen çalışanlarımızla bayramlaştı. Kuruluşta bulunan çocuklarımızın taleplerini tek tek dinledi.

Bayramlaşmalarda duygu dolu anlar da yaşandı.

İl Müdürümüz Mutlu Kaya bayram sonrası ilk mesai gününde, İl Müdürlüğümüz hizmet binasında görevli personeli tek tek odalarında ziyaret ederek bayramlaştı.

Yine merkez ilçelerimizde bulunan kuruluşlarımız Onikişubat Sosyal Hizmet Merkezi, Dulkadiroğlu Hatice Tanrıverdi Sosyal Hizmet Merkezi, Çocuk Evleri Koordinasyon Merkezi, Şiddet Önleme ve İzlem Merkeziyle Onikişubat Gündüzlü Bakım Rehabilitasyon ve Aile Danışma Merkezinde görev alan çalışanlarımızı kuruluşlarında ziyaret ederek onlarla bayramlaştı.