25 Haziran 2026, Perşembe
Isparta Aile ve Sosyal Hizmetler İl Müdürlüğü
Muharrem ayının bereketini ve paylaşma kültürünü yaşatmak amacıyla, İl Müdürlüğümüz bahçesinde düzenlediğimiz aşure ikramında çalışma arkadaşlarımızla bir araya geldik.
Muharrem ayının bereketini ve paylaşma kültürünü yaşatmak amacıyla, İl Müdürlüğümüz bahçesinde düzenlediğimiz aşure ikramında çalışma arkadaşlarımızla bir araya geldik.
Birlik, beraberlik ve dayanışmanın simgesi olan aşure vesilesiyle gönüllerimizi buluşturmanın mutluluğunu yaşadık.
Katılım sağlayan tüm çalışma arkadaşlarımıza teşekkür ediyor, Muharrem ayının ülkemize ve milletimize hayırlar getirmesini temenni ediyoruz.