Doğaya Nefes, Geleceğe Umut - fotoğraf 1
Doğaya Nefes, Geleceğe Umut - fotoğraf 2
Doğaya Nefes, Geleceğe Umut - fotoğraf 3
Doğaya Nefes, Geleceğe Umut - fotoğraf 4
Doğaya Nefes, Geleceğe Umut - fotoğraf 5
Doğaya Nefes, Geleceğe Umut - fotoğraf 6
Doğaya Nefes, Geleceğe Umut - fotoğraf 7
Doğaya Nefes, Geleceğe Umut - fotoğraf 8
Doğaya Nefes, Geleceğe Umut - fotoğraf 9
Doğaya Nefes, Geleceğe Umut - fotoğraf 10
Doğaya Nefes, Geleceğe Umut - fotoğraf 11
Doğaya Nefes, Geleceğe Umut - fotoğraf 12
Doğaya Nefes, Geleceğe Umut - fotoğraf 13
Doğaya Nefes, Geleceğe Umut - fotoğraf 14
Doğaya Nefes, Geleceğe Umut - fotoğraf 15
Doğaya Nefes, Geleceğe Umut - fotoğraf 16
Doğaya Nefes, Geleceğe Umut - fotoğraf 17
11 Kasım 2025, Salı Giresun

Doğaya Nefes, Geleceğe Umut


Giresun Aile ve Sosyal Hizmetler İl Müdürlüğü olarak, 11 Kasım Milli Ağaçlandırma Günü dolayısıyla anlamlı bir etkinlik gerçekleştirdik. İl Müdürü Mustafa MODAOĞLU’nun başkanlığında, şehit yakınlarımız, kıymetli gazilerimiz, Bakanlığımız hizmetlerinden yararlanan çocuklarımız, ailelerimiz ve personellerimiz, doğa ile buluşmak ve geleceğe umut bırakmak için Çağman Yaylası’nda bir araya geldi. 🌿

Etkinlikte, yaşlısından gencine, hep birlikte doğaya nefes olabilmek ve yeşil bir geleceğe katkı sağlamak amacıyla fidanlar toprakla buluşturuldu. "Birlik, dayanışma ve doğa sevgisiyle kök salan her fidan, yarınlarımız için yeşeren bir umuda dönüşür" diyerek, katılımcılar ellerinden gelenin en iyisini yaparak, toprakla buluşturdukları her fidanın geleceğe kalıcı bir miras bırakacağına inandılar. 🍀

İl Müdürümüz Mustafa MODAOĞLU, etkinlikte yaptığı konuşmada, “Bugün diktiğimiz her fidan, doğayla barışık bir gelecek, daha temiz bir dünya ve sağlıklı bir yaşam için atılmış önemli bir adımdır. Hep birlikte doğaya olan sorumluluğumuzu yerine getiriyor ve çocuklarımıza daha yaşanabilir bir dünya bırakmak için çalışıyoruz” dedi.