İl Müdürümüz Vefa Akdoğan, Çocuk Evleri Sitesi Müdürlüğümüzü ziyaret ederek kuruluş denetimlerinde bulundu
İl Müdürümüz Vefa Akdoğan, Çocuk Evleri Sitesi Müdürlüğümüzü ziyaret ederek kuruluş denetimlerinde bulundu. Gerçekleştirilen denetimlerde; çocuklarımızın güvenli, huzurlu ve sağlıklı bir ortamda yaşamlarını sürdürebilmeleri amacıyla hizmet süreçleri, yaşam alanları, eğitim faaliyetleri ve sosyal etkinlikler yerinde incelendi. Koruma ve bakım altında bulunan çocuklarımızla yakından ilgilenilerek talep ve görüşleri dinlendi, sunulan hizmetlerin niteliğinin artırılmasına yönelik değerlendirmelerde bulunuldu. Çocuklarımızın üstün yararını esas alan anlayışla, onların sağlıklı gelişimlerini destekleyen, güvenli ve sevgi dolu yaşam alanları sunmak için çalışmalarımızı kararlılıkla sürdürüyoruz. “Çocuklarımızın geleceği için birlikte çalışıyoruz.”