"İl Müdürleri Değerlendirme Toplantısı" - fotoğraf 1
"İl Müdürleri Değerlendirme Toplantısı" - fotoğraf 2
"İl Müdürleri Değerlendirme Toplantısı" - fotoğraf 3
29 Aralık 2025, Pazartesi Batman/Türkiye

"İl Müdürleri Değerlendirme Toplantısı"


Bakanımız,Sayın Mahinur Özdemir Göktaş’ın başkanlığında 26-27 Aralık tarihlerinde yapılan İl Müdürleri Değerlendirme Toplantısına İl Müdürümüz Mehmet Zeki Eryarsoy katıldı.Toplantıda; Bakanlığımızın devam eden hizmet politikaları ve önümüzdeki döneme ilişkin hedefleri ele alındı.