Bayram Sonrası İlk Mesai Gününde Bayramlaşma Gerçekleştirildi 🌸 - fotoğraf 1
Bayram Sonrası İlk Mesai Gününde Bayramlaşma Gerçekleştirildi 🌸 - fotoğraf 2
Bayram Sonrası İlk Mesai Gününde Bayramlaşma Gerçekleştirildi 🌸 - fotoğraf 3
Bayram Sonrası İlk Mesai Gününde Bayramlaşma Gerçekleştirildi 🌸 - fotoğraf 4
Bayram Sonrası İlk Mesai Gününde Bayramlaşma Gerçekleştirildi 🌸 - fotoğraf 5
Bayram Sonrası İlk Mesai Gününde Bayramlaşma Gerçekleştirildi 🌸 - fotoğraf 6
Bayram Sonrası İlk Mesai Gününde Bayramlaşma Gerçekleştirildi 🌸 - fotoğraf 7
Bayram Sonrası İlk Mesai Gününde Bayramlaşma Gerçekleştirildi 🌸 - fotoğraf 8
Bayram Sonrası İlk Mesai Gününde Bayramlaşma Gerçekleştirildi 🌸 - fotoğraf 9
Bayram Sonrası İlk Mesai Gününde Bayramlaşma Gerçekleştirildi 🌸 - fotoğraf 10
Bayram Sonrası İlk Mesai Gününde Bayramlaşma Gerçekleştirildi 🌸 - fotoğraf 11
Bayram Sonrası İlk Mesai Gününde Bayramlaşma Gerçekleştirildi 🌸 - fotoğraf 12
Bayram Sonrası İlk Mesai Gününde Bayramlaşma Gerçekleştirildi 🌸 - fotoğraf 13
01 Haziran 2026, Pazartesi Merkez, Afyonkarahisar

Bayram Sonrası İlk Mesai Gününde Bayramlaşma Gerçekleştirildi 🌸


Kurban Bayramı’nın ardından mesainin ilk gününde, İl Müdürümüz Sayın Bilal Erdoğan ,personelimizle bir araya gelerek bayramlaştı.

Samimi bir ortamda gerçekleşen programda, personelimizin bayramı tebrik edilirken birlik, beraberlik ve dayanışma duygularının önemi vurgulandı.

Bayramın getirdiği huzur ve mutluluğun çalışma hayatımıza da yansıması temennisiyle, tüm personelimize sağlıklı, başarılı ve bereketli bir çalışma dönemi diliyoruz. 💐