12 Şubat 2025, Çarşamba ADANA

ADANA AİLE VE SOSYAL HİZMETLER İL MÜDÜRLÜĞÜ VE BAĞLI KURULUŞLARDA 17.02.2025-17.12.2025 TARİHLERİ ARASINDA DÜZENLENECEK OLAN İŞGÜCÜ UYUM PROGRAMINDA ÇALIŞACAKLARA DAİR DUYURU.


ADANA AİLE VE SOSYAL HİZMETLER İL MÜDÜRLÜĞÜ VE BAĞLI KURULUŞLARDA 17.02.2025-17.12.2025 TARİHLERİ ARASINDA DÜZENLENECEK OLAN İŞGÜCÜ UYUM PROGRAMINDA ÇALIŞACAKLARA DAİR DUYURU.

İş Gücü Uyum Programında “AKS’ye göre aynı adreste oturanların, program başlangıç tarihi dikkate alınarak ulaşılabilen en yakın döneme ait gelir getirici bir işte çalışma sonucu elde ettikleri toplam kazançlarının asgari ücret tespit komisyonu tarafından belirlenen bir aylık asgari ücretin net tutarının iki (2) katını aşması halinde söz konusu adreste oturan kişiler İUP’ye katılamaz..” Hüküm gereğince haneye giren aylık gelirlerin toplamının Net Asgari Ücret Tutarının 2 katını (44208 TL) geçmemesi gerekmektedir.

 

Katılımcı Listesi İçin TIKLAYINIZ

 

GEREKLİ OLAN EVRAKLAR..

1- Kimlik Fotokopisi

2- Adli Sicil Kaydı (E-Devlet sisteminden Resmi Kuruma ibraz edilmek üzere barkodlu olarak alınacaktır.)

3- Durum Bildirir Sağlık Raporu; (Tek Hekimden Aile Hekimliğinden Alınabilir)

4- SGK Uzun Vade Hizmet Dökümü; (E-Devlet sisteminden barkodlu olarak alınacaktır.)

5- “Aynı Adreste İkamet Eden Kişi Belgesi Sorgulama” ekranından alınacak belge. (E-Devlet sistemindeki arama motoruna “Aynı Adreste İkamet Eden Kişi Belgesi Sorgulama” yazıldığında çıkıyor.)

6- Nüfus Kayıt Örneği -Vukuatlı, Aile, (E-Devlet sisteminden alınacaktır.)

7- Adrese Dayalı Nüfus Kayıt Sistemine (ADNKS) göre katılımcı ile aynı adreste ikamet eden çalışanlara ait; programın başvuru tarihi (07.02.2025) dikkate alınarak ulaşılabilen en yakın döneme ait maaş bordrosu veya emekli belgesi; (İş Yerinden Onaylı ve İmzalı Olacaktır.)

8- Ziraat Bankasından hesaba ait IBAN numarası;

9- Mezuniyet Belgesi veya Diploma

10- Yarım Kapak Karton dosya (Belgeler yukarıda sıraya göre dosyada takılmalıdır.)

 

NOT: Yukarıda İsmi Geçen Katılımcıların 14.02.2025 ÇUMA GÜNÜ Saat 12:00’a kadar; istenilen belgeleri Adana Aile ve Sosyal Hizmetler İl Müdürlüğüne (Adres: Toros Mahallesi 78029 Sok. No: 3 Çukurova/ADANA) adresine teslim etmeleri gerekmektedir.